Nem nehéz vigyázni a Földre

Nem nehéz vigyázni a Földre

Nem nehéz - MédiaunióNem megerőltető, nem kerül időbe és pénzbe… Csak egy pillanat, egy mozdulat, amivel még spórolhatunk is… Erre hívja fel a figyelmet a Médiaunió idei társadalmi célú kampánya, amelynek középpontjába a környezetvédelmet állították. A „Nem nehéz…” kampány már zajlik, a tavaszi időszakban a hulladékkeletkezés megelőzésére, a tudatos fogyasztásra irányították rá a figyelmünket, míg ősszel a hulladékok újrahasznosításának módjait és lehetőségeit világítják meg.

Csak egy mozdulat kihúzni a konnektorból, ha valamit már nem használunk, vagy bedobni a táskánkba egy textil bevásárlószatyrot. És feltétlenül szükség van mindegyik, a kirakatban kiszúrt ruhára, cipőre, vagy más használati tárgyra? Egészen biztos?

A Médiaunió idei kampánya arra ösztönöz, hogy gondolkodjunk, figyeljünk oda arra, amit csinálunk, és felelősségteljesen hozzuk meg döntéseinket, mert kizárólag erre van szükség ahhoz, hogy a környezetünket óvjuk. Ráadásul, ha tudatosan éljük a mindennapjainkat, még pénzt is spórolhatunk.

A „Nem nehéz…” kampány célja megértetni az emberekkel egyéni felelősségüket, és elérni, hogy döntéseik során szempont legyen a környezetvédelem. Emellett segítséget, tippeket kíván adni ahhoz, hogy óvni tudjuk bolygónkat.

A Médiaunió immár nyolcadik társadalmi célú kampányának témáját Novák Péter kezdeményezte. A részleteket szakértőkkel, zöld szervezetekkel együtt alakították ki. A munkában az OKTF Nemzeti Hulladékgazdálkodási Igazgatóság is részt vett.

A kampányhoz mintegy 200 médium csatlakozott, amelyek ingyen jelentetik meg a kapcsolódó hirdetéseket. Ez összesen nagyjából félmilliárd forintnyi ingyenes felületet jelent. A „Nem nehéz…” kampány megvalósításának résztvevői mindannyian pro bono végzik a feladatot.

A Médiaunió Alapítvány 2008-ban azért jött létre, hogy évről évre nyilvánosságot biztosítson egy fontos társadalmi ügynek. A szervezet legfőbb célja olyan közérdekű, társadalmi célú reklámkampányok szervezése és elhelyezése a médiában, illetve reklámhordozó-eszközökön, melyek érzékelhető és mérhető változást érnek el a magyar társadalomban. A kampányok elsősorban a közgondolkodás megváltoztatását célozzák.

további cikkek

Ki fizet valójában az olcsó internetes rendelésekért? hírek
Mennyi aranyat dobsz ki, ha a régi telefonod a kukában végzi? hírek
A modern csomagolási megoldások segítenek az élelmiszer-pazarlás csökkentésében hírek
Köszönjük
Hírlevelünk már úton.